cuz i've been a bad boy on another board ...

Moderators: Darth1o9, Calavan, Dilber

Lama Su

Post by Lama Su » Sun May 30, 2004 3:22 pm

[img]graemlins/laugh.gif[/img]

Darth1o9

Post by Darth1o9 » Sun May 30, 2004 3:37 pm

*clips lama round the ear*

right i dont care what has been done on other boards or forums to be fair mate, whatever you have done, sais, written leave it on them forums please, thankyou

As for all this french [img]graemlins/eekus.gif[/img] :confused:

Sushi Master

Post by Sushi Master » Sun May 30, 2004 5:38 pm

A little translation from Turg would be just dandy... [img]tongue.gif[/img]

Darth1o9

Post by Darth1o9 » Sun May 30, 2004 5:54 pm

Originally posted by Lama Su:

Arrete donc de te braquer turg , personne n'a jamais réellement penser se qu'il disait ici , on ne se connait pas vraiment , seulement par "post" interposé .
Qui sait vraiment qui tu est et ce que tu pense dans la "vrai vie" ...
Si je peux me permettre , il est vrai que parfois par tes prises de position et sens ... obtus ... des relations humaines tu as pu choqué ou provoqué des réactions que tu n'a pas voulu , explique le simplement dans ce cas la plutot que de jeter de l'huile sur le feu .

Je suis certain que tu n'est pas méchant , ou que tu souhaite t'attirer les foudres des autres joueur ou participant de ce forum , je suis sur aussi que ti ne t'abaisserais pa a t'excuser pour des "fautes" que tu ne semble pas avoir commises , mais il serait je pense a mon avis temps de trouver un compromis ...

Trop de friction sur ce forum nuis sincèrement a l'ambiance , je ne t'accuse pas n je n'accuse personne , car a ce moment la je devrais m'accuser moi et quasiment tout le monde ici , "l'erreur est humaine ect ect ... "

Tu n'en a peut etre rien a faire au final , mais voila , parfois les mots dépasse la pensée , il faut savoir pardonné , changé ( peut etre pour certain comme pour moi ).

Pour conclure , si cela peu aider , je m'excuse de tous ce que j'aurais pu dire ou penser , jeunesse n'aidant pas , mais par pitié que se soit toi ou un autre , arreter de gonfler tous le monde avec vos conflits "FOR A DAMN GAME" ...

Lama out
Arrete thus to direct you turg, nobody has never really to think that he said here, one was not really connait, only by "post" interposed. Who really knows who you is and what you thinks in the "true life"... If I can allow myself, it is true that sometimes by your and blunt direction standpoint...... of the human relations you could shocked or caused reactions which you did not want, explains simply in this case rather than to throw oil on fire. I am certain that you not be malicious, or that you wishes to attract you the lightnings of the other player or participant of this forum, I am on also that Ti would not lower you Pa has to excuse you for "faults" which you does not seem to have made, but it would be I think has my opinion time to find a compromise... Too much friction on this forum has environment, I harm sincerely do not show you N I do not show anybody, because at this time I should show me me and almost everyone here, "the human east error ect ect..." You of A cannot be nothing have to make with final, but veiled, sometimes the words exceeds the thought, it is necessary to know forgiven, changed (can be for certain as for me). To conclude, if that to help little, I excuse myself of all what I could have said or think, youth not helping, but by pity that is you or another, arreter to inflate all the world with your conflicts "FOR A DAMN GAME"...

Arrete donc de te braquer turg , personne n'a jamais réellement penser se qu'il disait ici , on ne se connait pas vraiment , seulement par "post" interposé .
A ce que je sache, ce n'est pas moi qui me "braque", mais ceux qui ne cessent de me taper dessus. Tu remarqueras que les attaques personnelles ont rarement été de ma part, mais souvent dirigées contre moi. Bref... miroir, cher ami.
Qui sait vraiment qui tu est et ce que tu pense dans la "vrai vie" ...
Personne, pour la simple et bonne raison que, contrairement à d'autres, je n'ai jamais parlé d'un élément de ma vie réelle.

Maintenant, ça m'amuse plus qu'autre chose de voir certains me traiter de "gosse mal élevé", sachant que ce qualificatif s'appliquerait plutôt à eux.
Si je peux me permettre , il est vrai que parfois par tes prises de position et sens ... obtus ... des relations humaines tu as pu choqué ou provoqué des réactions que tu n'a pas voulu , explique le simplement dans ce cas la plutot que de jeter de l'huile sur le feu .
J'ai toujours été clair, net et précis dans mes prises de position, qui ne concernent que des idées.

Si, dernièrement, j'ai été un poil plus agressif, c'est parce qu'une certaine personne a strictement refusé de lire le moindre de mes posts, et a décidé de me descendre systématiquement chaque fois que j'écris qualque chose. Face à cette attitude, le comportement courtois et civil a échoué. D'où une agressivité certes pas idéale, mais certainement défoulante, et en fin de compte méritée envers l'auteur des premières attaques.
Je suis certain que tu n'est pas méchant , ou que tu souhaite t'attirer les foudres des autres joueur ou participant de ce forum , je suis sur aussi que ti ne t'abaisserais pa a t'excuser pour des "fautes" que tu ne semble pas avoir commises , mais il serait je pense a mon avis temps de trouver un compromis ...
Personellement, je ne vois pas en quoi mon attitude serait blessante envers les personnes, puisque je ne m'attaque qu'aux idées, d'un point de vue parfaitement impresonnel.

Il faudrait certes trouver un compromis, mais la balle est davantage dans le camp des agresseurs, ceux qui me traînent continuellement dans la boue, que dans le mien. Il ne faut pas inverser les rôles, hein...
Trop de friction sur ce forum nuis sincèrement a l'ambiance , je ne t'accuse pas n je n'accuse personne , car a ce moment la je devrais m'accuser moi et quasiment tout le monde ici , "l'erreur est humaine ect ect ... "
Bien vu (pour une fois :D ). Alors, arrêtez de mettre de l'huile sur le feu, et réagissez de manière courtoise à mes posts. Car plus vous êtres agressifs, plus je le serai. Et, contrairement à certains, je suis parfaitement imperméable aux insultes, à la mauvaise ambiance, et tutti quanti, tant que j'estime être dans mon bon droit, c'est-à-dire en position de défense.
Tu n'en a peut etre rien a faire au final , mais voila , parfois les mots dépasse la pensée , il faut savoir pardonné , changé (peut etre pour certain comme pour moi).
Encore une fois, bien vu.
Pour conclure , si cela peu aider , je m'excuse de tous ce que j'aurais pu dire ou penser , jeunesse n'aidant pas , mais par pitié que se soit toi ou un autre , arreter de gonfler tous le monde avec vos conflits "FOR A DAMN GAME" ...
"Apologies accepted..."
Originally posted by Turgidson: </font><blockquote>quote:</font><hr /> Originally posted by LAMA Su: Arrete thus to direct you turg, nobody has never really to think that he said here, one was not really connait, only by "post" interposed
A what I know, it is not me which "directs me", but those which do not cease typing me above. You will notice that the personal attacks seldom were of my share, but often directed against me. In short... mirror, dear friendly.
Qui knows really which you is and what you in the "true life"...
Personne thinks, for the simple one and good reason that, contrary to others, I never spoke about an element of my real life. Now, that amuses me more than another thing to see some treating me of "badly high kid", knowing that this qualifier would apply rather to them.
Si I can allow myself, it is true that sometimes by your and blunt direction standpoint...... of the human relations you could shocked or caused reactions which you did not want, explains simply in this case rather than to throw oil on fire
J' always was clearly, Net and precis in my standpoint, which does not concern que idées . If, lately, I were a more aggressive hair, it is because a certain person strictly refused to read least my posts, and decided to descend me systematically each time I write qualque thing. Vis-a-vis this attitude, the courteous and civil behavior failed. From where an aggressiveness certainly not ideal, but certainly défoulante, and in the final analysis deserved towards the author of the first attacks.
Je am certain that you not be malicious, or that you wishes to attract you the lightnings of the other player or participant of this forum, I am on also that Ti would not lower you Pa has to excuse you for "faults" which you does not seem to have made, but it would be I think has my opinion time to find a compromise
Personellement..., I do not see in what my attitude would be wounding towards the people, since I attack only the ideas, from a point of view perfectly impresonnel. A compromise would certainly have to be found, but the ball is more in the camp of the attackers, those which continuously trail me in mud, that in mine. One should not reverse the roles, hein...
Trop of friction on this forum has environment, I harm sincerely do not show you N I do not show anybody, car at this time I should show me me and almost everyone ici , "the human east error ect ect... "
Bien considering (for once:D). Then, stop putting oil on fire, and react in a courteous way to my posts. Because more you aggressive beings, more I will be it. And, contrary to some, I am perfectly impermeable with the insults, the bad environment, and tutti quanti, as long as I estimate to be in my right good, i.e. in defensive position.
Tu of A can be nothing has to make with final, but veiled, sometimes the words exceeds the thought, it is necessary to know forgiven, changed ( peut to be for certain as for moi ).
Encore once, well considering.
Pour to conclude, if that to help little, je excuses me of all what I could have said or penser , youth not helping, but by pity that is you or another, arreter to inflate all the world with your conflicts "FOR A DAMN GAME"...
"Apologies accepted... " </font>[/QUOTE]

[ 30. May 2004, 06:31 PM: Message edited by: Darth1o9 ]

Sushi Master

Post by Sushi Master » Sun May 30, 2004 6:29 pm

Let me try this out...

*EDIT* Nevermind, Felth beat me to it... *EDIT* [img]tongue.gif[/img]

[ 30. May 2004, 06:32 PM: Message edited by: Sushi Master ]

Darth1o9

Post by Darth1o9 » Sun May 30, 2004 6:40 pm

and turg, some people do have a pronlem with the way you attack ideas and attempt to destroy them, just remember alot of time has been put into this game and alot of effort, do not make ever so sly digs towards me in a language i cannot read mate, thanks mate

Darth1o9

Post by Darth1o9 » Sun May 30, 2004 6:45 pm

</font><blockquote>quote:</font><hr /> Posted by Turgidson

J'ai toujours été clair, net et précis dans mes prises de position, qui ne concernent que des idées.
Ouais ... je suis heureux , de voir que finalement tout "conflit" , si il en est un , peut se résoudre par le dialogue .
Cependant permet moi de te dire au cas ou tu ne le saurais pas que parfois , notamment l'an dernier , certain de tes post furent blessant voir aggressif sans raisons , ce qui a pu notamment chez moi déclancher les hostilités ...

ANYWAY , AS WE SAY HERE , "TOPIC CLOSED" !!!

[img]smile.gif[/img]
Originally posted by Known LAMA: [QB]
Posted by Turgidson I always was clearly, Net and precis in my standpoint, which relates to only ideas.
Ouais... I am happy, to see that finally all "conflict", if it is one, can be solved by the dialogue. However makes it possible I to say to you to the case or you would not know it that sometimes, in particular last year, unquestionable of your post were wounding to see aggressif without reasons, which could in particular at home déclancher the hostilities... ANYWAY, HAVE WE SAY HERE, "TOPIC CLOSED"!!! want to say something leonidas? </font>

[ 30. May 2004, 06:46 PM: Message edited by: Darth1o9 ]

Lama Su

Post by Lama Su » Mon May 31, 2004 4:23 pm

lol darth !!! [img]graemlins/laugh.gif[/img]

what a great administrator you make [img]tongue.gif[/img]

Darth1o9

Post by Darth1o9 » Mon May 31, 2004 4:59 pm

dont be bitching in french, some of us are interested in your bitching ;)

Post Reply

Return to “Galactic Conquest Discussion”