Page 1 of 1

Can Anyone?

Posted: Sat Jan 07, 2006 3:16 am
by Raziour
Can anyone throw up the SoA mod to download, or link me plz, I can't seem to find it.

thank you
-Raz

Posted: Sat Jan 07, 2006 10:26 am
by TheOneNamedViper
Well, the SoA mod is for Homeworld, so you're asking in the wrong forum. If I had a place to upload it, I'd be happy to dig out the latest version I can find and upload it.

Posted: Sat Jan 07, 2006 3:53 pm
by Pierce 2: The Sequel
What is the last official version, anyway? Still 0.95a? It's been so long I can't remember... ;) If that's the one, it's available at http://jstonline.homeworldarchives.com/ ... Av_95a.zip :)

Posted: Sat Jan 07, 2006 5:43 pm
by Raziour
Whooops, didn't realize I posted in Cataclysm Trek...

THx alot Pierce

Posted: Sun Jan 08, 2006 2:37 am
by Pierce 2: The Sequel
No problem. :)

Posted: Mon Jan 09, 2006 9:51 pm
by maxdamage
Pierce 2: The Sequel wrote:What is the last official version, anyway? Still 0.95a? It's been so long I can't remember... ]http://jstonline.homeworldarchives.com/ ... Av_95a.zip[/url] :)
Yea 0.95a is still the latest official version.


:Max:

Posted: Fri Sep 15, 2006 7:46 am
by TheStressPuppy
And i might add unfortunetly the final version of that mod.

Posted: Sat Sep 16, 2006 11:29 am
by TheOneNamedViper
Woah, now there's a blast from the past. It's been a while since you've been seen around TSP. Just popped in to say hi, or back for a while?

Posted: Sun Sep 17, 2006 3:33 pm
by TheStressPuppy
Yea just checking to see if anything "new" was happening at all. The gerbal was trying to turn that rusty wheel in my head and the wheel broke lol.

It's good to see ya ONV. I see some die hards are still hanging around. As you can see from my avatar my current waste of time is Eve Online ;) Been there for the last year, and my group is building quite the empire. We r just waiting for the right time to invade low sec space :D Im still doing the occasional modeling but nothing to rave about. Just tinkering here n there.

It was kinda depressing when i browse other game forums, and they think HW's graphics are total crap. (most i see now never even heard of HW). spoiled brats lol